PROJEKTOWANIE 3D W TINKERCAD
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Uczniowie klasy V c omawiali lekturę pt. „Opowieści z Narnii

Uczniowie klasy V c omawiali lekturę pt. „Opowieści z Narnii

Uczniowie klasy V c omawiali lekturę pt. „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa” metodą projektu. Podczas cyklu lekcji tworzyli portal do magicznej narnijskiej krainy, układali plan wydarzeń metodą po nitce do kłębka, szlifowali umiejętności redagowania użytkowych form wypowiedzi czy też opisu postaci. Każdy uczeń podczas czytania lektury tworzył „lekturowe pudełko”, do którego trzeba było wkładać rzeczy kojarzące się z czytanym tekstem, następnie podczas lekcji  uczniowie prezentowali swoje prace, dzięki czemu można było utrwalić wiadomości z lektury. 6 grudnia odwiedził ich także św. Mikołaj, który przypomniał piątoklasistom, jakie ważne wartości ukazane zostały w książce Lewisa.

Data dodania: 2024-12-12 16:58:25
Data edycji: 2024-12-12 16:59:22
Ilość wyświetleń: 16

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Mławie:

Szkoła Podstawowa nr 7  im. Zuzanny Morawskiej  w Mławie

Szkoła Podstawowa nr 7 im. Zuzanny Morawskiej w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 3  im. Jana Brzechwy  w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 3 im. Jana Brzechwy w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 4  z Oddziałami Integracyjnymi  im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Mławie

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej