PROJEKTOWANIE 3D W TINKERCAD
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci

Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci
Z okazji Międzynarodowego Dnia Książki dla Dzieci Katolicka Szkoła Podstawowa zaprosiła uczniów do udziału w międzyszkolnym konkursie Czytam, bo lubię.
Przebiegał on  w trzech kategoriach wiekowych.
Zadaniem uczniów z poszczególnych grup było przygotowanie w oparciu o dowolną książkę, niekoniecznie lekturę szkolną: Lekturowego pudełka, literackiego  lapbooka oraz  gry edukacyjnej.
Spośród  kilkudziesięciu prac jury wyłoniło zwycięzców, a uroczyste podsumowanie konkursu odbyło się 14 czerwca.
Laureatami konkursu są nasi czwartoklasiści:
I miejsce - Wiktor Kowalczyk, klasa IV b
II miejsce - Karina Gniady, klasa IV a
III miejsce - Nadia Ludwikowska, IV b
Przygotowali oni literackie lapbooki, prezentując swoje ulubione książki. Wykazali się niezwykłą kreatywnością i twórczym myśleniem.

Serdecznie im gratulujemy:)

Data dodania: 2024-06-16 20:44:57
Data edycji: 2024-06-17 19:57:21
Ilość wyświetleń: 44

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Mławie:

Szkoła Podstawowa nr 7  im. Zuzanny Morawskiej  w Mławie

Szkoła Podstawowa nr 7 im. Zuzanny Morawskiej w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 3  im. Jana Brzechwy  w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 3 im. Jana Brzechwy w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 4  z Oddziałami Integracyjnymi  im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Mławie

Miejskie Przedszkole Samorządowe nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg - Zarembiny w Mławie

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej